Sposoby na kontakt z firmą bukmacherską. Co zrobić, kiedy mamy problem? Którą formę rozmowy wybrać, by najlepiej spełniła nasze oczekiwania? Oto poradnik dla zainteresowanych tematem!

Problem z bukmacherem. Co robić?
Może zdarzyć się sytuacja, że bukmacher nie będzie działał. W takiej sytuacji wiele osób zaczyna działać emocjami i zapomina o racjonalnym podejściu do sprawy. Tymczasem bardzo często przerwy techniczne są ogłaszane ze sporym wyprzedzeniem, a nieprzewidziane awarie to maksymalnie kilka minut wolnego od obstawiania.
Jeżeli na stronie napotkamy jakiś problem, najlepiej zrobimy, jeśli przede wszystkim sprawdzimy media społecznościowe i dowiemy się, czy inne osoby nie mają podobnej sytuacji. Gdy rzeczywiście coś takiego ma miejsce, prawdopodobnie musimy uzbroić się w cierpliwość i poczekać jak dział IT „wyleczy” stronę z błędów.
Na szczęście, awarie bukmacherów to rzadkość. Znacznie częściej chcemy skontaktować się z firmą typerską, by zapytać o szczegóły jakiejś promocji, dowiedzieć się co z naszym zleceniem wypłaty wygranej i tak dalej. Gdzie i jak zrobić to najlepiej? Sposobów jest wiele, ale nie wszystkie tak samo skuteczne i to trzeba przede wszystkim mieć na uwadze.
Kontakt z zakładami bukmacherskimi. Droga przez mękę?
Legalny bukmacher | Oferta bonusów | Kod promocyjny |
---|---|---|
sts.pl | 29 PLN bez depozytu | Kod: BETONLINE |
efortuna.pl | Freebet 20 PLN | Kod: BETONLINE |
betfan.pl | 600 PLN bez ryzyka | Kod: BETONLINE |
Na wielu stronach internetowych pojawiają się głosy, że kontakt z bukmacherem to coś, co nie jest szczególnie dobrze wspominane. Czy rzeczywiście jest aż tak źle? W głównej mierze wszystko zależy od tego, gdzie obstawiamy. Zawsze dobrze jest wybierać popularne strony o wyrobionej renomie. Takie portale mogą sobie pozwolić na call center z prawdziwego zdarzenia i problemy z dopytaniem się o jakiś szczegół nie stanowią dla graczy żadnego problemu.
Warto dodać, że coraz mniej firm decyduje się na to, by udostępniać numer telefonu. Przykładem może być z STS czy Betclic kontakt. W obu tych firmach większość spraw załatwia się internetowo, czyli na czacie bądź wiadomości e-mail.

Nieco gorzej jest z bukmacherami, którzy nie mają dużego działu obsługi klienta. W takiej sytuacji na odpowiedź możemy czekać nawet kilka minut, a w przypadku pytań zadanych po godzinie 18 – znacznie dłużej.
Jak wybrać dla siebie bukmachera, by się nie zawieść?
Nie trzeba przy wybieraniu bukmachera kierować się zasadą, że godne uwagi są tylko te strony, na których znajdziemy rozbudowany dział pomocy dla typerów. Mimo wszystko, warto jest sprawdzić, czy portal, w którym gramy daje dostęp do czatu z konsultantem bądź chociaż możliwość szybkiego zadania pytania z wykorzystaniem poczty e-mail.
Jeżeli interesuje nas bukmacher, który obsługę klienta opanował niemalże do perfekcji, prawdopodobnie spodoba nam się to, co oferuje www.STS.pl oraz www.eFortuna.pl. Na obu tych stronach znajdziemy nowoczesne rozwiązania dla graczy. Typerzy nie narzekają też na support w www.Betfan.pl. Działa bardzo sprawnie i chętnie służy pomocą.
Fortuna zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565. STS zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12. BetFan zezwolenie z dnia 29 października 2018 r. nr PS4.6831.3.2018. BEM Operations Limited zezwolenie z dnia 26 września 2018 r. nr PS4.6831.11.2017. Udział w nielegalnych grach hazardowych jest karany. Hazard związany jest z ryzykiem i dostępny dla osób pełnoletnich.